loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 1607 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (3)

 

لطفا ادامه مطلب و ببینین مرسی...

سلام عزیز مرسی از این که ادامه مطلبو مشاهده میکنی 

این پسر اسمش پویاست 3 سالشه وقتی میخواد بزرگ بشه 

میخواد خواننده شه.

پوها هنوز بااین سنش انقدر با کامپیوتر ور میره که حتی من خودم 

تعجب میکنم.

با این سنش میگه برا من دوست دختر پیدا کن :d

شما با نظراتتون میتونین پویا رو امیدوار کنین که در اینده خواننده میشه.

لطفا نظر بدین مرسی.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نامو ول كن بچسب از حرفزدلم در تاریخ 1393/09/08 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي منم خوبم ايشالا باداداش پويات موفق بشي اما ......
خداحافظي از طرف يه دوس كه اسمت هميشه مرحم درد اوست
موفق باشي تاپاينده باشي

این نظر توسط ADMIN در تاریخ 1393/08/29 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

خخخخ مرسی ارمینا جون بهش گفتم میگه من که اونو ندیدم چطوری دوست بشم باهاش خخخخخخخ بخدا مردم از خنده

این نظر توسط ارمینا در تاریخ 1393/08/29 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخ عزیزم میشه ایشالاکه میشه من خودم و بچهام ازطرفدارای پروپاقزصش هستیمشکلکشکلکبوسش کن بهش بگوبامن دوس میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 1,831
  • بازدید کلی : 1,380,580
  • کلیک کن...