loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 895 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

                                                                                          دانلود آهنگ بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام صدام عوض شده با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song Behzad Pax Called Sedam Avaz Shodeh

 

متن آهنگ جدید بهزاد پکس به نام صدام عوض شده در ادامه مطلب قرار گرفت

متن آهنگ جدید بهزاد پکس به نام صدام عوض شده در ادامه مطلب قرار گرفت

 

ترانه و آهنگ : بهزاد پکس / تنظیم : سبحان عابد

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

ورس یک : منظور از ورس همون بخش اول رپ هست

صدام عوض شده قشنگ مثل شخصیه توئه / با آرزوهاش خیلی وقته دست به یقه شده
من خفه خون گرفتم وقتی دیدم تو شهرم / کم نیست اون آدمی که تو وضیعته توئه
تصویرت فالشه حرفات کیفیت نداره / ببین شناسنامه که هست ولی ملیت نداره
مهره هات سوختن وقتی شاه مات میشه / حتی عکسای قدیمی دیگه حِیثیت نداره
میگن پرنده تو قفس بره آزاد میشه / رفیقت کناره عشقته داره داماد میشه
دود نکن همش سیگارت صداش در اومد / قدرته تخیلت بالاس هرچی شکافت دراومد
ببین خونو میگم مغز تو زود پز شده / حرفام نشست به دلت چون شناس در اومد
این مسیری که میرم کسی نیست پشتم / اینجا زیرزمینه بیا من گربه هاشو کشتم
من اون صدای گشنم که سیرمونی نداره / پس عادتمه همیشه خالی بوده پشتم
من اون ویروسی ام که فقط تو تنه خودمم / اینا باعث میشه رُفقام بهم بگن دشمن

کروس : منظور از کروس همون بخش میانی هست که به صورت پاپ خوانده میشود

زیره چشمام کبوده بگو تو هم مثل منی / زیر بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش / یه عمریه میدوییم به هدف نمیزنیم
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم / دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خسته از بس خورشید با منت میتابه / از روزای خوبمون چیزی من یاد ندارم

*******************************

دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

******************************

ورس دو :

خیره به فردایی شدم غول آخر نداره / دلخوش دنیایی که خارومادر نداره
یکم تلخه خب حرفام دموکراسی مبخواد / تفسیر آینده ای که کسی باور نداره
دیس لاوو گذاشتم کنار گاهی نازش میکنم / مخم وحشیه دارم رامش میکنم
یه بار خودت باش تو هم بزار تخلیه شی / یکم فکر کن به حرفات ازت خواهش میکنم
اعصابم سرجاش نیست تو پاکت سیگاره / اونی که چشماش با دیدن حقیقت بیداره
یکی مثل خودت شاید گشنه تر / اینا دست نوشته های یه آدم بیماره
من آدم برفیامو هیچوقت قشنگ نساختم / چون برفامون گِلی بود هیچوقت یه رنگ نداشتم
نشد سیاهی نباشه بین حجم یخش / خواستم یه رنگ باشم ولی هیچوقت نذاشتن
همون آدمه پُری که دنیاش خالی از کینه نیست / دلش میگه حقیقت چیزی که میبینه نیست
سیگارم جون آخرشه ولی تا تَهش سوخت / اینم فکر نمیکرد برسه آخرش زود
اگه سنگین بود کامم منو ببخش رفیق / بهزاد تو جهنمه دل تو باورش سوخت

کروس :

زیره چشمام کبوده بگو تو هم مثل منی / زیر بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش / یه عمریه میدوییم به هدف نمیزنیم
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم / دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خسته از بس خورشید با منت میتابه / از روزای خوبمون چیزی من یاد ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 1,803
  • بازدید کلی : 1,380,552
  • کلیک کن...