loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 8994 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مصطفی آشتیانی شک

 

متن آهنگ جدید مصطفی آشتیانی شک

تو خوابت برده اما من هنوز از غصه بیدارم

به اینکه عاشقم باشی چه احساس بدی دارم

دارم شک میکنم کم کم که فکرت پیش من باشه

نگو پرت و پلا میگم حواس من سر جاشه  

همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی کنار من که میشینی یه بوی دیگه ای میدی

همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی

کنار من که میشینی یه بوی دیگه ای میدی

شعر آهنگ جدید مصطفی آشتیانی شک

بهت شک کردم این روزا بگو مال کدوم مردی

که حتی رنگ موهاتم برای اون عوض کردی

یه حال دیگه ای داری همش میگی که من اینم

من حتی لحن حرفاتو یه جور دیگه میبینم

همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی

 

 

کنار من که میشینی یه بوی دیگه ای میدی

 

 

 
آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 2,049
  • بازدید کلی : 1,380,798
  • کلیک کن...