loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 7511 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی ابن علی و مرتضی شیخ عشق محال

متن آهنگ جدید علی ابن علی و مرتضی شیخ عشق محال

منو توی زندونو غم رها کردی منو واسه هوسهات تباه کردی

چرا دیگه نمیگیری سراغی از دلم ببین تو با منه عاشق چه ها کردی

دیگه روزو شبی برام نمونده ببین بغضم ترانمو سوزونده

اتش دارم به خون تو هنوزم ببین جنون منو کجا کشونده

نگو چرا دلت گرفته تو این روزا که خیلی وقته رفته

نگو که قلب من پیشت اسیره برو راهی نمونده دیگه دیره

نگو که عاشقی هنوزم با اون خیانتت دارم میسوزم

چرا تو بی هوا رفتی دوباره ببین آسمونم تیره و تاره

شعر آهنگ جدید علی ابن علی و مرتضی شیخ عشق محال

همه خاطره هات رفته ز یادم منو بذار برو که بی تو شادم

تو زندگیم دیگه نقشی نداری پشیمونم چرا دل به تو دادم

تمومه لحظه هام با تو حرومه

حتی حرف زدنت زخم زبونه

دیگه حوصله ی تو رو ندارم

برو رابطمون دیگه تمومه

نگو چرا دلت گرفته تو این روزا که خیلی وقته رفته

نگو که قلب من پیشت اسیره برو راهی نمونده دیگه دیره

نگو که عاشقی هنوزم با اون خیانتت دارم میسوزم

چرا تو بی هوا رفتی دوباره ببین آسمونم تیره و تاره

 

 



 
آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 2,037
  • بازدید کلی : 1,380,786
  • کلیک کن...