loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 8795 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد پناهی و محمد رضا عشریه گریه نمیکنم

متن آهنگ جدید حامد پناهی و محمد رضا عشریه گریه نمیکنم

گریه نمیکنم برای حالم

بدون که حال من همیشه اینه

هر کی میاد قلب منو شکسته

با صد تا نیرنگ تو دلم میشینه

گریه نمیکنم برای دردا

جاده رفیق راه عاشقمی

شکستنم همیشه سهم من شد

این بی کسی رفیق سادگیمه

گریه کن حالا از رفتنه منو از این دلواپسیه عشق

از این قلب شکستمو

گریه کن واسه اون خاطرات خوب توی این خونه جام نبود

وای از این قصه ی کبود

شعر آهنگ جدید حامد پناهی و محمد رضا عشریه گریه نمیکنم

تو زدگیم کسی نمونده باقی

تو راه عاشقی منو شکستی

خیاله دیدنم برات محاله  

آخه تظاهر میکنی که هستی

مردی که عاشقونه یار تو بود

غرورشو تو زیر پا گذاشتی

واسه هوس از قلب من بریدی

تو دل من نفرت به جا گذاشتی

گریه کن حالا از رفتنه منو از این دلواپسیه عشق

از این قلب شکستمو

گریه کن واسه اون خاطرات خوب توی این خونه جام نبود

وای از این قصه ی کبود

 

 

 

 
آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 2,065
  • بازدید کلی : 1,380,814
  • کلیک کن...