loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 8751 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد حاکان دلم گرفته

متن آهنگ جدید حامد حاکان دلم گرفته

باز هم دیشب به سراغ دل چشم انتظارم آمدی

باز هم درد رفتن تو تمام وجودم را چنگ میزند

دوباره گریه بی امانم را در خواب دیدی اما نماندی

کاش میدانستی

کاش میدانستی که با رفتنت همه ی هستیه من میرود

شعر آهنگ جدید حامد حاکان دلم گرفته

دلم گرفته دلم گرفته به یاد چشمات به یاد حرفات

دلم گرفته دلم گرفته به یاد عطر پاک نفسهات

به یاد تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابتو دیدم

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابتو دیدم

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا که قلبم آروم نداره هوای چشمام بارون میباره

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابتو دیدم

 

 

آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 2,057
  • بازدید کلی : 1,380,806
  • کلیک کن...