loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 5467 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر با بالاترین کیفیت

ترانه : امیر بذرافشان ، آهنگ : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 متن آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر :

خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو می بندم

تو آینه زل می زنم به صورتم من دارم برای کی می جنگم

خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده

تو مقصر همه دردامی که همه وجودم و سوزونده

با سکوت کاغذم باز امشب قلمم به گریه افتاد و نوشت

با دستایی که همش می لرزید واست این درده دلا رو می نوشت

توی عکست هم بهم می خندی تو روزایی که همش اشک چشات

واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر

♫♫♫♫♫♫

خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو می بندم

تو آینه زل می زنم به صورتم من دارم برای کی می جنگم

خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده

تو مقصر همه دردامی که همه وجودم و سوزونده

با سکوت کاغذم باز امشب قلمم به گریه افتاد و نوشت

با دستایی که همش می لرزید واست این درده دلا رو می نوشت

توی عکست هم بهم می خندی تو روزایی که همش اشک چشات

واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

حمید عسکری و امین قاضی - مقصر

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

حمید عسکری و امین قاضی - مقصر

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

حمید عسکری و امین قاضی - مقصر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 2,001
  • بازدید کلی : 1,380,750
  • کلیک کن...