loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 98 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام مهمونی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد محضرنیا به نام مهمونی
ترانه و آهنگ : حامد محضرنیا / تنظیم : آوا رکورد
این آهنگ تیتراژ برنامه ” مهمونی ” می باشد


ترانه سرا و آهنگساز : حامد محضرنیا ، میکس و مستر: آوا رکورد
ویولن : پیام طونی ، تهیه کننده : مقداد مومن نژاد
این آهنگ تیتراژ برنامه مهمونی می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی :

همین امروز تو تنهایی نشستم یه گوشه دوباره
به عشق تو که برگردی ببینی که بارون می باره
می خوام باشی که من باشم
چمی خوام که تو قلب تو جا شم
زیر این صف تو این خونه
دلم با تو خوشبخت می مونه
دلم گرم به این روزا که تو هستی کنار من
می خوام باور کنی که دیگه شدی دار و ندار من
توی مهمونیه قلبم بازم مهمون چشماتم
نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضرنیا با نام مهمونی

♫♫♫♫♫♫

احساس من به تو تموم نمیشه
قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه
بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه
احساس من به تو تموم نمیشه قلبم بی تو دیگه آروم نمیشه
بازم بگو که تو با من هستی و می مونی واسه همیشه
دلم گرم به این روزا که تو هستی کنار من
می خوام باور کنی که دیگه شدی دار و ندار من
توی مهمونیه قلبم بازم مهمون چشماتم
نگاه کن که مثل یه سایه همش تا هر جا که باشی باهاتم

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

حامد محضرنیا - مهمونی

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

حامد محضرنیا - مهمونی

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

حامد محضرنیا - مهمونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 2,091
  • بازدید کلی : 1,380,840
  • کلیک کن...