loading...
دانلود اهنگ | اهنگ جدید | اهنگ ایرانی و خارجی
ادرس های سایت موزیک

ℱĄℛℒď بازدید : 393 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک

متن آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک :

قاصدک غنچه ی من گم شده اونو ندیدی

من و بی خبر نذار وقتی به عشقم رسیدی

تو فقط قسم بخور بگو که پیداش می کنی

بگو خوش بخت ترین آدم دنیاش می کنی

خدا جون این آخرا دلش هوایی شده بود

دونبال من نمی گشت دونبال یه گم شده بود

خدا جون عیب نداره گریه هام و به.روش نیار

وقتی خواست گریه کنه خدا جونم خودت نذار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک

♫♫♫♫♫♫

قاصدک به جای من یه دل سیر نگاش بکن

هر کاری که می تونی تو رو خدا براش بکن

حالم و بهش بگو ، بگو که خیلی ناخوشه

بگو که خاطره هاش داره هوام و می کشه

خدا جون این آخرا دلش هوایی شده بود

دونبال من نمی گشت دونبال یه گم شده بود

خدا جون عیب نداره گریه هام و به روش نیار

وقتی خواست گریه کنه خدا جونم خودت نذار

MP3 – 320

Reza Sadeghi ft Mani Jami – Ghasedak

MP3 – 128

Reza Sadeghi ft Mani Jami – Ghasedak

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کلیک کن...

35952743838850226891rULGx.gif

درباره ما
دانلود بروزترین موسیقی های ایرانی وجارجی/دانلود اهنگ جدید/دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    کلیک کن...

    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 2,100
  • بازدید کلی : 1,380,849
  • کلیک کن...